Манай улсын чадварлаг инженер техникийн мэргэжилтнүүд “АН- 2” онгоцны шинэчилсэн загвар ТВС-2МС онгоцыг Монголдоо үйлдвэрлэх бэлтгэл ажилдаа оржээ. Монголын ард түмний дунд “Царцаа ногоон” нэрээр танил болсон “АН-2” онгоцны шинэчилсэн загвар нь ямар ч нөхцөлд бууж, суух боломжтой, ашиглалт сайтай зэргээрээ давуу талтай гэж мэргэжилтнүүд онцолж байна. Дотроо 9 хүний суудалтай АН-2 хөлөг онгоц богино зайн нислэг үйлдэх бөгөөд аймгийн төвөөс сум хооронд 250-300 км нисэх хүчин чадалтай байх ажээ. Автомашинаар 10 цаг явах байсан бол уг онгоц нэг цагийн хугацаанд тухайн газарт хүрэх гэнэ. Манай улсад ТВС-2МС агаарын хөлөг онгоцны оролцоотой тулгамдсан асуудлууд олон байдаг аж. Тухайлбал төрөх дөхсөн жирэмсэн эхчүүд түргэн тусламж авч чаддаггүй. Мөн хөдөө аж ахуйн салбарт бэлчээрийн талбайд хорхой шавьж их хэмжээгээр тархаж хөрс болон ургамалд сөрөг нөлөө үзүүлэх хүчин зүйл болдог. Энэ нөхцөлд ТВС-2МС агаарын хөлгийн тусламжтайгаар шуурхай арга хэмжээ авч ажиллах боломжтой гэж мэргэжилтнүүд онцолж байна.
2017 он 06,07 сар "Зиндаа" сэтгүүл №05/505
Сэтгэгдэл ( 14 )
Хуучирч зэвэнд идэгдсэн их биёнд өөр хөдөлгүүр сольж тавиад шинэ онгоц гдё бёзопасность?гарантия?цёнтровка гээд л .,. Цааш нь бичих үү?яахав?
Хуучирч зэвэнд идэгдсэн их биёнд өөр хөдөлгүүр сольж тавиад шинэ онгоц гдё бёзопасность?гарантия?цёнтровка гээд л .,. Цааш нь бичих үү?яахав?
За тэр реклам пиар нь ч яахав. Гол нь хүний амь шүү. Бүтэлтэй л юм хийж үзээрэй дээ
Uhsen atsnii engineruud. Budaj shunhdaad budagchin garuud.
gants neg hunii hobby s bolj ih horongo zarlagdah uym daa
сайн байна, баяр хүргье. бушуухан нисээчээ.
G 63 geed uls oron hugjuud bahad manaihan butsaad l uaz 69 geed uharaad baih yum! Enuunees iluu jijig ongots haa saigui baihad
AGAARIIN BURHAN
Хуучин Ан-2 хоёрын зэвэрсэн их биеийг будаад, гадны хөдөлгүүр тавьж, хянахыг нь солихоор онгоц бүтээдэг болчихдог юм уу. Сэргээн засаж байгаа хуучин онгоцыг мөн ч их рекламдах юм. Ноднин зун хөөрөөд унаж амьд үлдсэндээ баярлаад наад тэнэглэлээ зогсоочих. Монгол хүний амьд явах баталгаа, амь нас тийм хямдхан, туршилтын талбар болчихсон юм уу. Нисье гэвэл хувийн хэвшлийнхний оруулаад ирчихсэн зөндөө олон жижиг онгоц, нисдэг тэрэг байна
Хуучин Ан-2 хоёрын зэвэрсэн их биеийг будаад, гадны хөдөлгүүр тавьж, хянахыг нь солихоор онгоц бүтээдэг болчихдог юм уу. Сэргээн засаж байгаа хуучин онгоцыг мөн ч их рекламдах юм. Ноднин зун хөөрөөд унаж амьд үлдсэндээ баярлаад наад тэнэглэлээ зогсоочих. Монгол хүний амьд явах баталгаа, амь нас тийм хямдхан, туршилтын талбар болчихсон юм уу. Нисье гэвэл хувийн хэвшлийнхний оруулаад ирчихсэн зөндөө олон жижиг онгоц, нисдэг тэрэг байна
Хуучин Ан-2 хоёрын зэвэрсэн их биеийг будаад, гадны хөдөлгүүр тавьж, хянахыг нь солихоор онгоц бүтээдэг болчихдог юм уу. Сэргээн засаж байгаа хуучин онгоцыг мөн ч их рекламдах юм. Ноднин зун хөөрөөд унаж амьд үлдсэндээ баярлаад наад тэнэглэлээ зогсоочих. Монгол хүний амьд явах баталгаа, амь нас тийм хямдхан, туршилтын талбар болчихсон юм уу. Нисье гэвэл хувийн хэвшлийнхний оруулаад ирчихсэн зөндөө олон жижиг онгоц, нисдэг тэрэг байна
Хуучин Ан-2 хоёрын зэвэрсэн их биеийг будаад, гадны хөдөлгүүр тавьж, хянахыг нь солихоор онгоц бүтээдэг болчихдог юм уу. Сэргээн засаж байгаа хуучин онгоцыг мөн ч их рекламдах юм. Ноднин зун хөөрөөд унаж амьд үлдсэндээ баярлаад наад тэнэглэлээ зогсоочих. Монгол хүний амьд явах баталгаа, амь нас тийм хямдхан, туршилтын талбар болчихсон юм уу. Нисье гэвэл хувийн хэвшлийнхний оруулаад ирчихсэн зөндөө олон жижиг онгоц, нисдэг тэрэг байна
Хуучин Ан-2 хоёрын зэвэрсэн их биеийг будаад, гадны хөдөлгүүр тавьж, хянахыг нь солихоор онгоц бүтээдэг болчихдог юм уу. Сэргээн засаж байгаа хуучин онгоцыг мөн ч их рекламдах юм. Ноднин зун хөөрөөд унаж амь үлдсэндээ баярлаад наад тэнэглэлээ зогсоочих. Монгол хүний амь явах баталгаа, амь нас тийм хямдхан, туршилтын талбар болчихёон юм уу. Нисье гэвэл хувийн хэвшлийнхний оруулаад ирчихсэн зөндөө олон жижиг онгоц, нисдэг тэрэг байна
Ongots yahav ehleed gants mashin hiicheed chadvarlag ingener gej yari daa