Усан таргалалтаас салах ТАВАН алхам

2019 оны 02 сарын 11

Таргалалт заримдаа илүүдэл уснаас болдог. Хөдөлгөөн хийж, хоолны дэглэм бариад ч таны биеийн жин хэвээрээ л байна уу? Тэгвэл биеэсээ илүүдэл усыг гаргаад үз. Усан таргалалтаас салах таван алхам бий. 

 

Давсны хэрэглээгээ багасга

Давс бол усыг татах соронз л гэсэн үг. Иймээс давсыг бага хэрэглэх тусам та илүүдэл жингүй байна гэсэн үг.

 

Нүүрс усны хэрэглээгээ багасга

Нүүрс ус нь бие организмд усыг байлгасаар байдаг. Нүүрс устай хүнс хэрэглээд түүнийгээ шатаахгүй бол гликоген болон хувирдаг. Энэ нь булчинд хадгалагдаж, их ус болон хуримтлагдана.

 

Ус их уу

Тийм ээ, та зөв уншсан. Давслаг зүйл идсэний дараа усыг бүр ихээр уу.

 

Магни, кали уу

Сарын тэмдэг ирэх үеэр гормоны түвшин өөрчлөгддөг. Энэ үеэр витамин, ялангуяа магни хэрэглэх хэрэгтэй. Мөн калийн хэмжээгээ нэмэгдүүл. Өдөрт нэг гадил идэх нь калийг нөхнө.

 

Зугаал

Зугаалж, алхахад зарцуулсан илчлэгийн тусламжтайгаар биеэс илүүдэл ус гадагшилдаг. Нэг байрандаа удаан суух нь эсүүд усны молекулыг хадгалахад хүргэдэг. Иймээс цаг тутамд таван минут бос.

 

Прогоняем воду: 5 способов избавиться от «водяных» килограммов

Сэтгэгдэл ( 1 )

Сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Huuh(202.9.43.117) 2019 оны 04 сарын 04

Bayrlaa

Top