БНСУ-ын хүн нэг бүр жилд дунджаар 352 аяга кофе хэрэглэдэг бөгөөд энэ нь бараг нэг хүнд ногдох дэлхийн хэрэглээний түвшний гурав дахинтай тэнцэж байна. Гэхдээ БНСУ-ын кофены үр нь бүгд импортод түшиглэдэг.
Сүүлийн үед үнийн өсөлт, солонгос воны уналтын улмаас БНСУ-ын кофе үйлдвэрлэгч компаниуд дарамтыг даахгүйд хүрч, үнээ дахин өгсөхөөр төлөвлөж байна. Эх сурвалжид мэдээлснээр, энэ оны эхний хагаст БНСУ-ын кофе үйлдвэрлэгчид үнээ нэг удаа өсгөсөн бөгөөд хэрэглэгчдийн анхаарлыг ихэд татсан юм.
БНСУ-ын гуанз ресторануудын хувьд кофе шоп ажиллуулах нь харьцангуй хялбар, өртөг багатай боловч зах зээлийн өрсөлдөөн ширүүн учраас хаагдах эрсдэл ч туйлын их байдаг. Үнийн өндөр өсөлт өвөрмөц замаар замнаж, зах зээлийн өрсөлдөөний дунд хөл дээрээ хэрхэн зогсох нь тус салбарынхны өмнө тавигдаж буй асуудал болж байна.
Эх сурвалж: CCTV.com
Сэтгэгдэл ( 1 )
Олон үнээгээр яах юм