Өнгөрөгч долоо хоногоос шатахуун түлшний хомсдол бий болов. Одоогоор арваад хоногийн өмнө “Сод Монгол” группийн Шатахуун түгээх станцууд АИ-92 шатахууныг нэг автомашинд 30 мянган төгрөгөөс дээш өгөхгүй гэж байсан бол амралтын өдрүүдэд ихэнх групп, компанийн Шатахуун түгээх газарт АИ-92 бензин байсангүй. Албаныхан үүнийг тайлбарлахдаа, “Сод Монгол” групп нөөцгүй болсон. Түүнээс бус санаа зоволтгүй” гэж байсан ч ийн АИ-92 бензин тасарлаа.
Уг нь өнгөрөгч есдүгээр сарын 24-ний өдөр Монгол Улсад айлчилсан ОХУ-ын Төрийн Думын дарга В.В.Володин “Манай Засгийн газраас авч хэрэгжүүлж байгаа газрын тосны бүтээгдэхүүний аливаа хязгаарлалтад Монгол Улс орохгүй” гэдгээ албан ёсоор мэдэгдэж, монголчууд ч итгэлтэй гэгч нь баяртай байв.
Харин маргааш нь буюу есдүгээр сарын 25-ны өдөр УУХҮЯ-ны Газрын тосны бодлогын газрын дарга Б.Анхбаяр “Манай улс шатахууны хязгаарлалтад орохгүй ч цаашид Роснефтиэс шатахуунаа хэрхэн авах талаар албан захидал илгээнэ” хэмээн ихээхэн эргэлзээтэй мэдээлэл өгч байсан. Өөрөөр хэлбэл, энэ нь Ж.Ганбаатар сайдын байр суурь юм. Ингэхдээ “Манай улсад АИ-92 автобензины 30 гаруй хоногийн, дизель түлшний 40 орчим хоногийн нөөцтэй байгаа” хэмээж байсан. Энэхүү мэдэгдлээс хойш яг нэг сар тав хоногийн дараа ийнхүү АИ-92 шатахуун тасарлаа.
Тэгэхээр бид ОХУ-ын Төрийн Думын дарга В.В.Володинд бус Монгол Улсын УУХҮ-ийн сайд Ж.Ганбаатарт итгэх нь зөв байжээ. Яагаад гэхээр Монгол Улсын салбарын сайд маань шатахуун түлш тасрахыг мэдэж байж.
Эх сурвалж: ӨГЛӨӨНИЙ СОНИН
Сэтгэгдэл ( 14 )
Оросууд хэлсэндээ хүрэхгүй бн.\n
SEXSDN80955877 45DESH
511 вагон түлшийг оросууд манай заи дээр тавихгүй. Өөр ачаагаа хятад руу түгжээд бгаа байхгүй юу!
Сая ерөнхийлөгчийн францд хийсэн айлчилал ураны гэрээтэй холбоотойгоор хойд хөрш шатахуун урд хөрш хийн хоолойг байкот хийж байна энэ хоригийг давж гаръя гэвэл нэг бол хүнтэй ярьсан тохиролцсоноосоо буцах эсвэл олон жил ая занг нь засах гэж долигонож ирсэн диполамат гадаад бодлогодоо эрс өөрчилөлт хийж барууны хөрөнгө оруулалтыг тууштай дэмжих бодит байдалаа барууныхан ойлгуулж тэдний дэмжилэгийг татаж дэвшилтэт техник технологи нохау импортлох үнэ өртөг өндөр тээвэрлэх боломж хялбар ховор элментын ашигт малтмал олзворлох гэх мэт уул уурхайн өнөөгийн бодлогоо эрс өөрчилөх хэрэгтэй болж дээ
SEKSDN80955877
Яагаад иргэдээ мал мэтээр хуураад.тоглоод байдаг юм.Та нарт үзүүлж өгөх цаг ирнээ
Их хурлын дарга занданшатартай хариуцлага тооц. Тэрний урилгаар ирж худал амалуулсан нь зандка новш биз дээ
Угаасаа одоо оросуудад итгэх аргагүй, нефтийн үйлдвэрээ л шуурхайлмаар, өөрсөддөө найдахаас өөр гарц байхгүй
шатахуун ачсан 511 вагон нь хил гааль дээр манайхны хүнд суртлаас болоод гацчихсан байгаа юм биш үү. учрыг олоогүй байж битгий худлаа цуураад бай.
Сайдын ажлыг хэн дуртай нь хийдэггүй юм. аа. Тухайн салбарын. мэргэжил ,мэргэшил байхгүй хар тоймоор улсыг удирдана гэвэл гонжийн жо.
Үхсэн ацных нь сайд. Нэг муу ганзгын наймаачин .Монгол улс аль хэзээний сөнөсөөн.
Ер нь оросын бензин шатахууны үйлдвэрлэл доголдож буурна гэдгийг оросын эсрэг санкц эхлэх үед л экспертүүд учир шалтгаантай нь яриад анхааруулаад байсан.
Ха ха худалч оёод итгээд хамраараа газар хатгачихвуудаа. Цаадах нь юу юу гэж шил долоолгосон болдоо..
Арчаагүй байдалдаа хэнтэй хариуцлага тооцох уу?