Тэргэнцэртэй зорчигчийг нисэх онгоцны шатаар мөлхүүлжээ

Автор | Zindaa.mn
2017 оны 06 сарын 30

Иргэний агаарын тээврийн компаниудын ажилтнууд зорчигчидтой зүй бусаар харьцсан тохиолдол олон гарах болжээ. Хамгийн сүүлд Хидэто Кижима зорчигчийг нисэх онгоцны шатаар Японы иргэний агаарын тээврийн “Vanilla Air” компанийн ажилчин мөлхүүлжээ. Тэргэнцэртэй зорчигчийг

Хэрэг явдлыг тодруулбал, Хидэто Кижима өнгөрсөн сард Осака хотоос Амами арал руу нисэхдээ найзуудынхаа тусламжтайгаар онгоцонд суужээ. Харин тус арлаас буцаж ирэх үед нь агаарын тээврийн компанийн ажилтнууд түүнд “аюулгүй байдлын үүднээс хэрвээ бусдын тусламжгүйгээр шатаар гарч чадахгүй бол таныг онгоцонд суулгахгүй” гэж хэлсэн байна.

Үүнийг сонссон Х.Кижима шатнаас татан тэргэнцрээсээ босч, шатаар мөлхөн онгоцонд суусан гэнэ. Х.Кижима бол туршлагатай аялагч бөгөөд аялал жуулчлалын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг “Japan Accessible” төвийн тэргүүн аж. Тэрбээр “1990 онд сургуулийн регбигийн тэмцээний үеэр халтирч унан хөлөө хугалснаас хойш би  дэлхийн 150 орны 200 гаруй нисэх онгоцны буудлаар үйлчлүүлсэн. Нисэх онгоцны буудлуудад тэргэнцэртэй зорчигчдод зориулсан тусгай төхөөрөмжүүд байдаггүй. Би хаа явсан газраа найз нөхөд болон нисэх буудлын ажилтнуудын тусламжаас хараат байдаг байсан. Бусдын тусламжаас хараат явдаг байсан хэдий ч энэ удаагийнх шиг “онгоцонд суулгахгүй, эсвэл өөрөө мөлхөөд суу” гэж хэлж байсан тохиолдол байхгүй ” гэж блог хуудсандаа бичжээ. “All Nippon Airways” иргэний агаарын тээврийн охин компани болох “Vanilla Air” компани ажилтнуудынхаа өмнөөс Кижимагаас уучлалт гуйхын сацуу тэргэнцэртэй хүмүүсийг саадгүй зорчуулах үүднээс шинэ арга хэмжээ авахаа мэдэгдсэн байна.

Б.Янжиндулам

www.zindaa.mn

BBC


Сэтгэгдэл ( 0 )

Сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Top