Хаврын улиралд хэрхэн хооллох вэ?

2021 оны 03 сарын 05

Хавар хүний бие организм амин дэм, хэрэгтэй хүнс тэжээл нэхэж, үүнийг дагаад сэтгэл санаа ч тайван бус болдог аж. Хаврын урт өдрүүдийг уур бухимдалгүй, үр бүтээлтэй даван туулахад туслах зөвлөгөөг хүргэе.


  • Хаварт шингэний хэрэглээгээ нэмэгдүүл. Энэ нь биеэс хорт бодисыг гадагшлуулна. Усыг дангаар нь уух дургүй бол лимон, цагаан гаа зэргийг хийгээд ууж болно.

 

  • Аль болох хөнгөн хоолло. Гэхдээ илчлэг ихтэй хоолноос огцом татгалзаж болохгүй. Хэмжээг нь алгуур багасгаж, жимс ногоо, цагаан идээг түлхүү хэрэглээрэй.

 

  • Хар шоколад бага багаар ид.

 

  • Өөрт шаардлагатай витаминыг эмчийн зөвлөгөөний дагуу хэрэглэж болно.

 

  • Долоо хоногт нэг өдөр махан хоолноос татгалз. Таны бие аяндаа хөнгөрөөд ирж байгааг мэдрэх болно.

 

  • Дасгал хөдөлгөөн хий. Бүлээн шүршүүрт ор. Тогтмол цагт унтаж, тогтмол цагт босоорой.

 

  • Мөн энэ улиралд бясалгал, иогоор хичээллэх нь хэт их хүч шаардсан дасгал хөдөлгөөн хийхээс илүү дээр.

 

  • Өглөө сэрээд аяга бүлээн ус уу.

 

  • Тод өнгийн хувцас өмсөж, орны даавуу, дэр, бүтээлэг болон бусад эд хэрэглэлээ тод өнгийг сонгоорой. Энэ нь таныг сэргээж, сэтгэл гутралаас сэргийлнэ.

 

Сэтгэгдэл ( 0 )

Сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Top